سرهنگ رضا محمدرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افرادی که در چهارشنبه آخر سال برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام قضایی برخورد شده و تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.
وی با بیان اینکه شادی و نشاط با بیم و حسرت سازگاری ندارد، اظهار داشت: پلیس با شادمانی مردم و داشتن فضای گرم و صمیمی خانوده ها مخالف نیست، به شرطی که این شادی موجب سلب آسایش و آسیب به دیگران نشود.
فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه بیشتر قربانیان چهارشنبه آخرِ سال، کودکان و نوجوانان هستند، گفت: هیجان‌ های زودگذر ناشی از انفجار مواد محترقه را با سلامتی خود و اطرافیان عوض نکنیم.
وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان در ایام پایانی سال، ابراز امیدواری کرد با همکاری خوب مردم و والدین گرامی، شاهد کاهش تلفات و حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال باشیم.
سرهنگ محمدرضایی اظهار داشت: شهروندان گزارش های خود در خصوص فعالیت واحد های صنفی متخلف و فروشندگان مواد محترقه غیر استاندارد، را از طریق مرکز فوریت های 110 با پلیس در میان بگذارند تا ضمن همکاری و مشارکت با پلیس برای تامین نظم و امنیت، شیرینی و لذت بهار و آغاز سال جدید را به سایر شهروندان خود هدیه دهند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.