به گزارش ایرنا، فرشاد مقیمی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارخانجات خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم بیان کرد : شرکت ها می توانند با جایگزینی سبد تحویل خودروهایی که در این شهرستان موجود است در قبال تعهداتشان به متشریان پاسخ دهند.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرستان بم یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستند که بخشی از این مشکلات قابل حل است.
وی افزود :بخشی دیگر از مشکلات به سیاست ها و برنامه های وزارتخانه مربوط می شود که باید در سال جدید با توجه به شرایط موجود پیش بینی و با هماهنگی سایر نهادها و دستگاه های مرتبط در جهت حفظ وضعیت صنعت کشور اقدام شود.
معاون صنایع تصریح کرد: درخصوص تعدیل نیروهای برخی شرکت های مستقر در بم که متاثر از تحریم ها صورت گرفته است بزودی سیاستهایی اتخاد خواهد شد .
مقیمی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک خودروسازان به تمام تعهداتشان نسبت به مشتریان عمل خواهند کرد اظهار داشت : سعی شده در قوانین و مقررات این وزارتخانه تغییرات خاصی اتخاذ نشود و حتی موارد خاص هم تسهیل گردد.
معاون صنایع وزارتخانه صمت درپایان گفت ‌: در جهت حل مشکلات قطعه سازان بدلیل ارتباط بین قطعه ساز و خودروساز و رشد تولید باید با سیاست گذاری صحیح مشکلات را مرتفع کرد.
شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری شمال کرمان واقع شده است.
9912/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.