یکی از کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان گفت: هنوز 6 ماه حقوق معوق‌ و عیدی مان را دریافت نکرده ایم و کارفرما فقط وعده می دهد.

این کارگر شرکت گلناز کرمان که نخواست نامش منتشر شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از کوتاهی کارفرما در پرداخت حقوق‌های معوق‌ کارگران شرکت روغن نباتی گلناز گفت: مشکل معوقات کارگران شرکت همچنان به قوت خود باقی است و قرار بود تا پایان امسال 5 ماه حقوق معوقه ما پرداخت شود ولی تاکنون تنها حقوق بهمن ماه را دریافت کردیم.

این کارگر در ادامه افزود: طبق گفته‌های مدیر کارخانه قرار شد هر وقت حواله های فروش وصول شد به کارگران شرکت یک ماه حقوق پرداخت کند و 10 روز بعد از آن 5 حقوق معوق دیگر هم پرداخت شود. علاوه بر این قرار بود مدیریت از بانک مرکزی 5 میلیارد تسهیلات دریافت کند و با گرفتن وام تمامی حقوق های معوقه ما را پرداخت کند که هیچکدام از این وعده‌ها نیفتد.

وی ادامه داد: بر اساس شنیده‌ها این مدیر از 5 میلیارد تسهیلات گویا سه میلیارد و نیم دریافت کرده ولی با این وجود حقوق ما را پرداخت نکرده است تا جایی که مجبور شدیم هفته گذشته دوشنبه سیزدهم اسفند ماه مقابل استانداری کرمان تجمع کردیم .

این کارگر عنوان کرد: مدیر کاخانه حقوق معوقه برج یازده را به ما پرداخت کرد و دلیلش این بود که کمترین هزینه را برایش داشته است چرا که این ماه تعطیلی داشتیم و کارگران در این روزها حقوقی دریافت نمی‌کنند. این مدیر طی جلسه‌ای که با کارگران تشکیل داد گفت برای پرداخت حقوق های معوقه تان پولی ندارم و باید در کارخانه خط تولید فعال باشد تا بتوانم دستمزدهای معوقه‌تان را پرداخت کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.