به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در یازدهمین و آخرین شورای اداری استان کرمان افزود:
ایران اسلامی برای به وجود آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه های سنگینی را متحمل شده و شهدای ارزشمندی را تقدیم کرده است.
وی ادامه داد: می طلبد تمام توان خود را در کنار هم به کار گیریم تا در پیشرفت کشور سهیم باشیم و همچنین بتوانیم هجمه های دشمن را خنثی کنیم و تحقق این مهم نیازمند این است همه مسئولان و قوای سه گانه در خدمت رهبری باشند همانطور که چهار دهه قبل بودیم.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: باید از انقلاب اسلامی به عنوان حرکتی تاریخی که در سال 57 رقم خورد حراست و حفاظت کنیم و به فضل خداوند در گام دوم انقلاب که رهبری در هفت محور اساسی حجت را بر ما تمام کردند قوا را به همین سمت بسیج کنیم.
وی گفت: باید کشوری بسازیم که محرومان و مستضعفان جهان بتوانند از ما به عنوان یک الگو استفاده کنند و این مهم محقق نمی شود جز با وحدت و همدلی زیر سایه ولایت فقیه.
نمیانده ولی فقیه در استان کرمان همچنین به تغییر فصول و رفتن زمستان و فرارسیدن بهار اشاره کرد و گفت: این تغییر از نظر اخلاقی و معنوی 2 درس بزرگ را به ما گوشزد می کند.
وی ادامه داد: نخستین درس این است که در عالم ماده همه چیز رو به زوال است و هر موجود مادی هم آغاز و پایانی و بهار و زمستانی دارد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه روایات متعددی از معصومین در مورد دنیا نقل شده است اظهار داشت: دنیا وسیله است نه هدف و هر کس آن را به عنوان هدف قرار بدهد اشتباه کرده است.
وی تصریح کرد: قرار نیست همیشه در دنیا بمانیم و باید بدانیم دنیا محلی برای عبور است لذا باید از فرصت ها و ظرفیت ها باید استفاده کرد و این درس اول است.
امام جمعه کرمان گفت: همانطور که زمستان به پایان می رسد و به دنبال آن رویش و بهاری وجود دارد ما هم روزی در صحنه ای به نام قیامت رویشی را خواهیم دید و در آن رویش که قیامت عظما است خداوند اعمال و رفتار چند دهه زندگی ما را مورد بررسی قرار می دهد.
وی افزود: یکی از امتیازهای بزرگ و ارشمند الهی بخصوص دین اسلام اعتقاد به این رویش بزرگ است و این مهم را در تغییر فصل زمستان به بهار و نو شدن سال می بینیم که باید در عمل به آن پایبند باشیم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: باید تمام همت خود را برای خدمت بهتر به مردم به کار بست و فرصت خدمت را قدر دانست و انتقاد مومنانه و پذیرش آن باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.