به گزارش ایرنا، یحیی صادقی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بم با اشاره به اینکه بیش از 102هزار خانواده در این استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند اظهار داشت :این آمار برای این نهاد مردمی افتخار آفرین نیست.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت:40 سال از عمر انقلاب و کمیته امداد می گذرد و با دوراندیشی وتیزبینی معمار انقلاب این نهاد مردمی دومین دستگاهی بود که بعد از انقلاب اسلامی به دستورامام خمینی(ره) تشکیل شد.
وی اظهارداشت: طی گذشت چهار دهه فعالیتهای مختلفی توسط کمیته امداد ارایه داده شده که جنس این فعالیتها متفاوت تر از تمام دستگاه های دیگر است .
صادقی تصریح کرد: در کمیته امداد استان کرمان مددجو با سابقه بیش از 10سال نداریم زیرا نگاه کمیته امداد بر این است خانواده هایی دچار آسیب می شوند زمان محدودی تحت پوشش باشند و بعد از پوشش کمیته امداد خارج شوند .
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن اشاره به اهداف این نهاد مردمی ادامه داد : هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده هاست و مدل این توانمندسازی متفاوت است زیرا با نظارت کامل منجر به اشتغال پایدار می شود.
وی بیان کرد: از جمله شغل های ایجاد شده در کمیته امداد می توان به صنعت فرش بافی اشاره کرد زیرا این صنعت در استان کرمان اصالت و شهرت جهانی دارد و تاکنون بیش از 4هزار از مددجویان کمیته امداد به شغل قالی بافی مشغول شده اند.
شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است
9912/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.