به گزارش ایرنا، احمد شجاعی روز پنجشنبه در آئین ویژه افتتاح ساختمان مجتمع قضایی شهید باهنر و ساختمان جدید پزشکی قانونی کرمان افزود: سازمان پزشکی قانونی با کارهای علمی و تخصصی و در بسیار از جاها، گره ها را باز می کند زیرا قاضی هر میزان که منابع علمی دقیقی در اختیار داشته باشد بهتر می تواند حکم صادر کند.
وی با تاکید بر اینکه سازمان پزشکی قانونی ایران در سطح دنیا، جزو برترین ها است، گفت: این سازمان در کشور ما ساختاری متمرکز دارد و به لحاظ پیشرفت های علمی و توانمندی علمی نیز رشد بسیار خوبی داشته و در بسیاری از زمینه ها مطلب برای گفتن دارد.
وی عنوان کرد: مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور در نشست اخیر روسای سازمان های پزشکی قانونی دنیا بیش از 20 کار تحقیقاتی خود را ارائه کرد که موجب تعجب همه شد که با این تحریم ها و مشکلات چگونه توانسته ایم این فناوری ها را ارائه کرده و این اقدامات را انجام دهیم.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور بااشاره به اینکه کار احداث پروژه ساختمان پزشکی قانونی کرمان از چهار سال و نیم قبل آغاز شده و قریب 13 میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است، گفت: با حمایت مدیران استانی به ویژه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای احداث این ساختمان رقمی بالاتر از اعتبار مصوب هزینه شده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر ساختمان با کیفیت و مناسبی برای پزشکی قانونی در استان کرمان ایجاد شده و این مرکز بنا به توانمندی ها و تخصص نه تنها مرکزیت جنوب شرق، بلکه باید قطبی در تمامی زمینه ها باشد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.