به گزارش ایرنا، رضا کامیاب مقدس روز دوشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مجری برگزاری ششمین آزمون استخدامی ‌کشور است افزود: در مجموع 227 هزار 891 نفر در این آزمون شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه از استان کرمان هشتهزار و 353 نفر متقاضی شرکت در آزمون هستند گفت: چهار هزار و 297 نفر از آن ها بانوان هستند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه این آزمون در هشت حوزه امتحانی در این استان برگزار می شود افزود: آزمون در شهرستان های کرمان، زرند، سیرجان رفسنجان، بم،بافت، کهنوج و جیرفت برگزار خواهد شد.
کامیاب مقدس با اشاره به اینکه آزمون در روز جمعه 17 اسفندماه در 2 بخش عمومی و تخصصی برگزار می شود تصریح کرد: درب های حوزه امتحانی از ساعت 7 و 30 دقیقه باز و راس ساعت 9 صبح بسته می شود و داوطلبان قبل از ساعت 9 در محل جلسه باید حضور داشته باشند.
وی عنوان کرد: از امروز 13 اسفندماه داوطلبان می توانند کارت های آزمون را دریافت کنند و تا روز پنجشنبه 16 اسفندماه تا ساعت 13 به سایت hrtc.ir و باجه های رفع نقص مراجعه کنند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان یادآورشد: در این آزمون 20 دستگاه و وزارت خانه اقدام به استخدام و جذب نیروی انسانی خواهند داشت و 70 درصد نمره آزمون کتبی و 30 درصد آن مصاحبه است.
کامیاب مقدس با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در سطح استان گفت: در شهرستان کرمان سه هزار 648 نفر، شهرستان زرند 407نفر، شهرستان سیرجان 293نفر،شهرستان رفسنجان 861نفر،شهرستان بم 863 نفر، شهرستان بافت 534نفر،شهرستان کهنوج 417 نفر و شهرستان جیرفت یکهزار و 330 نفر متقاضی شرکت در آزمون هستند.
وی با اشاره به اینکه حدود چهار هزار و500 نفر در سطح کشور از طریق این آزمون پذیرش می شوند بیان داشت: تعداد عوامل برگزاری آزمون در استان کرمان 650 نفر هستند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان یادآورشد: در این آزمون سعی شده کار با نهایت سلامت، دقت و صحت انجام شود.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.