به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ 'محمد رضا فداء' افزود: در پی اعلام یک طلا فروش مبنی بر کلاهبرداری و بدال اندازی یک قطعه طلا تقلبی به جای اصل به ارزش 73 میلیون ریال از وی ماموران انتظامی یگان امداد با بررسی دوربین های مدار بسته مشخصاتی از سارق بدست آوردند.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی این یگان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پایش تصویری بازار بزرگ، سارق را که صورتش را با چادر پنهان کرده بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ فدا گفت: سارق که در رویارویی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به جرم خود مبنی بر جعل فاکتور طلا و بدل اندازی قطعه طلا به ارزش 73 میلیون ریال اعتراف کرد.
وی در ادامه افزود: سارق دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و وجه نقد مالباخته نیز کشف و تحویل وی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: کارکنان انتظامی این فرماندهی در این ایام حساس سال با تلاشی جهادی نسبت به کاهش سرقت ها و جرائم کوشا بوده و خدمات رسانی سریع و به موقع به شهروندان را در اولویت کاری خود دارند.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.