یحیی کمالی‌پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صرف نظر از نوع رفتار هر دو طرف، قانون اساسی به صراحت اشاره کرده است تمام افرادی که در کشور ایران زندگی می‌کنند در برابر قانون یکسان هستند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز اگر شهروندی را به شهروند دیگری ترجیح دهیم، مرتکب تبعیض شده‌ایم که این خود بی قانونی است.
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد شهروندان احساس تبعیض کنند، افزود: این احساس نباید در جامعه ایجاد شود که برخی در برابر قانون از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند از این رو قانون اساسی کشور هیچکس را در برابر قانون مستثنی نکرده است.
کمالی پور بیان کرد: تخلف و جرم از ناحیه هر مقامی که رخ دهد باید با آن شخص برخورد شود و پلیس نیز در برابر شرح وظیفه قانونی که دارد با هر نوع تخلف برخورد کند.
وی ادامه داد: پلیس باید در چارچوب وظایف تعریف شده خود عمل کند و ضمن داشتن قاطعیت لازم، فراتر از قانون رفتاری نداشته باشد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین قاضی با درک شرایط و زمان، نسبت به هر موضوعی رأی صادر می کند و همه جوانب امر را در نظر خواهد گرفت.
چندی قبل نوع رفتار فرهاد مجیدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران با پلیس راهور، خبر ساز شد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.