به گزارش ایرنا، احمد پایور روز چهارشنبه در همایش تخصصی امور فنی بیمه شدگان از وجود بیش از یک میلیون راننده درون و برون شهری در سطح کشور خبر داد و افزود: با کمک دولت و مجلس حق بیمه سهم رانندگان درون و برون شهری در قانون بودجه سال 98 پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه راهبردهای معاونت در سال آینده با تغییرات جزئی و ارائه خدمات بهتر انجام می شود افزود: منابع و مصارف جزو راهبرادهای مهم سازمان است.
مشاور معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: در سال 97 تهدیدات جدی در حوزه منابع و مصارف وجود داشت اما با همرایی معاونت ها و پیگیری نمایندگان مجلس تهدیدات به سرانجام نرسید.
پایور با بیان اینکه بحث افزایش دستمزد برای صنوف در حال پیگیری است تصریح کرد: تعیین دستمزدهای واقعی در حوزه های مختلف بررسی می شود و بیش از 55 تا 60 درصد حقوق واقعی به صندوق اعلام نمی شود.
**تبدیل 9 میلیون پرونده از حالت فیزیکی به الکترونیکی
مشاور دیگر معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این همایش با اشاره به اینکه از سال 92 پرونده پروژه غیرحضوری در تهران آغاز شد افزود: در سال پنجم اجرای این پروژه هستیم.
عمرانی با بیان اینکه این پروژه در 2 بخش و مدل اجرا شده است گفت: بایگانی پرونده ها مکانیزه شده نیز از ورود اسناد کاغذی جلوگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح ملی تاکنون در 12 استان کشور انجام شده است تصریح کرد: در این طرح بیش از 9 میلیون پرونده از حالت فیزیکی به الکترونیکی تبدیل و بیش از 164 میلیون سند ذخیره شده است.
مشاور معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی برگشماری و آماده سازی، تصویربرداری ، ارسال به مرکز، بارگذاری تصاویر، شناسه گذاری اسناد را پنچ گام اصلی اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: جایگاه پرونده الکترونیک جایگاه رفیعی است.
**کمیسیون پزشکی یک جلسه شبه قضایی است
رئیس گروه امور بیمه کمیسیون های پزشکی نیز در این همایش از آموزش یکهزار و 380 نفر از مسئولان امور فنی بیمه شدگان در این حوزه خبرداد و افزود: رأی از کارافتادگی مساوی با برقرار مستمری است و سیستم جامع کمیسیون های پزشکی بخش درمان آن در استان ها فعال شده است.
محمد قضائی با اشاره به اینکه پزشک معالج در کمیسیون های پزشکی باید نوع بیماری، خلاصه درمان، خاتمه درمان و غیرقابل علاج بودن بیمار را باید ذکر کند تصریح کرد: ذکر عبارت از کار افتادگی کامل مراتبط قانونی دارد.
وی یادآورشد: کمیسیون پزشکی یک جلسه شبه قضایی است و هیچ دخل و تصرفی در این زمینه تامین اجتماعی ندارد.
همایش تخصصی امور فنی بیمه شدگان امروز (چهارشنبه) با حضور کارشناسان امور بیمه شدگان سراسر کشور، مدیر کل امور فنی بیمه شدگان کشور، مشاوران معاونت بیمه ای، رئیس گروه امور بیمه ای کمیسیون های پزشکی، رئیس گروه نظارت فنی و احتساب سوابق در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.