41جعفر رودری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استان کرمان جزو سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی تعریف شده در کشور می باشد ، اظهار داشت : علاوه بر این تعداد طرح در دست انجام این استان موفق به انجام و اتمام 41طرح اقتصاد مقاومتی شده است .
دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان 14 برنامه و 271 پروژه مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان را جزو اولویت های کاری مدیران دانست که عمدتا تکمیل و بهره برداری آنها برای سه سال آینده پیش بینی شده است.
رودری پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح تعریف شده را 26 درصد و هدف گذاری پیشرفت را تا پایان سال جاری 62 درصد اعلام کرد.
وی منابع مورد نیاز 271 پروژه تعریف شده ستاد را 55 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در سال جاری 10 هزار و 500 میلیارد تومان هدف گذاری شده بوده که تاکنون 7200 میلیارد تومان از تمام منابع تامین اعتبار و محقق شده که عمدتا از بخش غیر دولتی است.
رودری با اشاره به پیشرفت پروژه های تعریف شده ستاد افزود: از 36 دستگاه اجرایی استان که در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان پروژه تعریف کرده اند 14 دستگاه بالاتر از میانگین عملکرد .
استان کرمان به عنوان استانی پیشرو در اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از بخش غیر دولتی از دولت یازدهم تاکنون توانسته نگاه توسعه ای 23معین اقتصادی را به این استان معطوف سازد که این معین های اقتصادی در قالب مسئولیت های اجتماعی و تعهد پذیرفته شده طی سالهای اخیر اقدامات زیربنایی موثری را نقاط مختلف استان به سرانجام رسانده اند.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.