احسان عراقی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 115 نقطه حادثه خیز زود بازده دیگر نیز در شریان های ارتباطی استان کرمان شناسایی شده است.
وی با بیان اینکه 10 نقطه حادثه خیز دیر بازده در محورهای ارتباطی استان کرمان وجود دارد تصریح کرد: طی سال جاری عملیات رفع 9 نقطه در حال اجرا قرار گرفته است و یک نقطه دیگر نیز تا پایان امسال به مناقصه گذاشته خواهد شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به نقاط حادثه خیز اصلاح شده استان کرمان گفت: نقاط حادثه خیز در محورهای راور - دیهوک، سه راهی سیرج، دوربرگردان تره بار کرمان، روبرو پایانه بار کرمان، میمند شهربابک، نیسانک در محور شهربابک انار، گور - نیسانک و سه نقطه در شهرستان بافت رفع شده است.
وی عنوان کرد: نقطه های حادثه خیز در گردنه اسکر محور رابر - بافت، محورهای رابر - جیرفت، شهربابک - انار و راین - حسین آباد در حال انجام عملیات اجرایی است و به زودی اصلاح می شوند.
عراقی زاده ادامه داد: عملیات های رفع نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی استان کرمان با احداث پل ها، کوهبری، اصلاح دید، شعاع قوسی، تعریض و بهسازی و غیره انجام می شود.
وی افزود: 15 سال پیش پروژه رفع نقطه حادثه خیز تقاطع دهبکری به دارزین توسط راه و شهرسازی آغاز شده و نیمه کاره مانده بود لذا برای اتمام این پروژه قراردادی برای احداث 2 پل و تعریض جاده در این نقطه به ارزش هفت میلیارد تومان امسال منعقد شده و اینک در حال اجرا است.
کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای بیش از 11 هزار کیلومتر راه است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.