به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی عصر جمعه در آیین افتتاح پروژه زیرگذر میدان آزادی شهر کرمان افزود: براساس مباحث کارشناسی زمان بندی تعیین می شود اما طرح ها در این زمان به اتمام نمی رسند.
وی ادامه داد: در این زمینه دلایل مختلفی از جمله کارشناسی ضعیف، ضعف دانش کافی برای ارزیابی، نبود تعهد و در حالتی اتفاقاتی موجب می شود پروژه ها در زمان بندی ارائه شده انجام نشود لذا باید به صورت شفاف تعویق افتادن پروژه ها به مردم اعلام شود زیرا این امر در ارتباط بهتر با مردم تاثیرگذار است.
استاندار کرمان عنوان کرد: پروژه روگذر میدان ابوذر کرمان بر اساس صورتجلسه، باید تا 22 بهمن و حداکثر تا اواخر اسفندماه بهره برداری شود اما اکنون تاریخ سه ماه آینده توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اعلام می شود.
وی با اشاره به رابطه فرهنگ و توسعه گفت: فرهنگ موجب توسعه می شود و توسعه بر فرهنگ تاثیرگذار است و فرهنگ و تعهد به کار موجب توجه به زمان بندی ها می شود.
فدائی افزود: رضایتمندی عمومی تنها به دلیل اجرای پروژه های شهری نیست و بخشی از این رضایتمندی مربوط به جنبه های فرهنگی - شهروندی و نگرش و آگاهی نسبت به وظایف شهروندی است.
وی بیان کرد: به موازات فعالیت های عمرانی باید نگرش مردم را نسبت به جامعه تغییر دهیم و در این زمینه باید فعالیت های فرهنگی انجام شود.
استاندار کرمان تصریح کرد: پروژه احداث تله کابین در انتهای خردادماه باید به صورت رسمی بهره برداری شود.
تاریخ افتتاح پروژه زیرگذر میدان آزادی از سوی پیمانکار در ابتدا 18 ماه اعلام شده بود و اکنون پس از 40 ماه آماده بهره برداری شده است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.