به گزارش ایرنا، احمد امینی روش روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح آبرسانی شهر جبالبارز جیرفت افزود: فعالیت های خوبی در زمینه نصب کنتور هوشمند و برنامه های تخصصی کاهش مصرف آب در سطح این شهرستان انجام شده اما این مشکل همچنان نیازمند راه حل اساسی است.
فرماندار جیرفت گفت: امروز با وجود همه محدودیت ها، با مدیریت و تلاش جهادی، هیچ روستای بالای 20 خانوار در جیرفت بدون برق نیست.
وی ادامه داد: در بخش آب، 100 روستا در شهرستان جیرفت بدون آب آشامیدنی است که امیدواریم در این سفر زمینه آبرسانی به این روستاها محقق شود.
امینی روش اظهار داشت: سال گذشته 55 روستای این شهرستان از نعمت برق برخوردار شدند و طی سه ماه گذشته 274 ترانسفورماتور برای رفع افت ولتاژ در این شهرستان ایجاد شد.
فرماندار جیرفت به مشکلات شهر جیرفت اشاره و تصریح کرد: با توجه به وسعت شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان، نیازمند برق قوی برای این بخش هستیم.
وی با بیان اینکه در زمینه آب شهری، آب پایداری نداریم، بیان کرد: امیدواریم در این سفر برای انتقال آب آشامیدنی از سد جیرفت اقدامی شود.
امینی روش گفت: شبکه آب شهر جیرفت فرسوده است و چاه ها هم جوابگوی نیاز این شهرستان نیست لذا امیدواریم در زمینه تامین اعتبار این طرح ها اقدامات لازم برنامه ریزی شود.
وزیر نیرو به منظور افتتاح چند طرح عمرانی صبح امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.