به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی ابوحمزه روز پنجشنبه در یادواره شهدای رسانه و سومین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان ( کرمان) و دومین گردهمایی فعالان مجازی افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و نقش کلیدی آن نخستین برنامه کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان به فضای مجازی اختصاص داده شده است.
وی بیان کرد: رونمایی از محصولات کمیته فضای مجازی، ساخت بازی های رایانه ای و اپلیکیشن های تخصصی و ساخت مستندهای شهیدان از جمله فعالیت های بسیجیان مومن استان کرمان است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: تجلیل از 15 شهید و 15 جانباز رسانه دوران دفاع مقدس، راه اندازی دبیرخانه و رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر و انتخاب 25 اثر برتر در این جشنواره و دومین گردهمایی فعالان مجازی کرمان در سال جاری انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان افزود: کار ما با اتمام این کنگره تمام نخواهد شد و برای تحقق منویات و دستورات مقام معظم رهبری، برنامه ریزی در طول سه سال انجام می شود.
سردار ابوحمزه تاکید کرد: رسانه ها باید همیار مسئولان برای به سرانجام رساندن توصیه ها و اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.
کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان از 2 تا 9 اسفند در استان کرمان برگزار می شود.
این آیین با حضور معاون شورای عالی فضای مجازی، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.
همچنین در این آیین از محصولات رسانه ای فعالان رسانه ای و فضای مجازی کرمان رونمایی شد.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.