مسعود جمیلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان با توجه به لغزنده بودن محورها جوانب احتیاط را رعایت کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضربا توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های مرکز مدیریت راههای جنوب استان و اعلام گشت های راهداری، بارش باران را در محورهای جنوب استان کرمان شاهد هستیم.
جمیلی با بیان اینکه گشت های راهداری در محورها حضور دارند، از استقرار نیروهای آماده باش راهداری در راهدار خانه های جبالبارز و سربیژن برای انجام عملیات راهداری در برف احتمالی خبر داد و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از تمام ظرفیت خود برای برقراری تردد ایمن مردم و رانندگان استفاده خواهد کرد.
وی با بیان اینکه صبر و حوصله در رانندگی و توجه به قوانین مقررات از مولفه های سلامتی در رانندگی است افزود: توجه به سالم بودن وسیله نقلیه از لحاظ سیستم ترمزها و چراغ های وسیله نقلیه از دیگر نکات ایمنی تردد در هنگام بارندگی ها در جاده ها است.
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به ادامه فعالیت این سامانه تا فردا در جنوب استان یادآور شد رانندگان در مناطق کوهستانی به ویژه در محور جیرفت - جبالبارز از سرعت غیر مجاز پرهیز و به جهت عبور کامیونها و تریلرها در این محور از سبقت های ناگهانی و بی حوصلگی در عبور از گردنه ها به جهت سرعت پایین کامیون ها جدا پرهیز کنند.
جمیلی افزود: شماره تماس 141 مرکز مدیریت راههای جنوب استان کرمان در هر ساعت از شبانه روز برای راهنمایی مردم و رانندگان فعال است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.