به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی روز پنجشنبه در شورای مشترک اداری و فرهنگ عمومی استان کرمان به بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید نهال امید به آینده را پرورش دهیم و ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها در این رابطه نقش مهمی بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: معنویت، اخلاق و برجسته کردن ارزش های معنوی از دیگر موارد مورد تاکید در بیانیه اخیر رهبری است که باید هر چه بیشتر در جامعه تبیین شوند.
وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین مبارزه با فساد را نیز مورد تاکید قرار داده اند و فرموده اند که این موضوع توده چرکینی است که کشور و نظام را از بین می برد و زلزله ای ویرانگر است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تالار کرمان نیز باید با فوریت به بهره برداری برسد زیرا هنرمندان و اصحاب رسانه در این استان در مضیقه هستند و یک پلاتوی استاندارد تئاتر در این شهر وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه شایسته نیست که استان فرهنگ خیز و فرهنگ دوست کرمان از نظر امکانات فرهنگی و هنری در مضیقه باشد، گفت: حمایت از تشکل های فرهنگ و هنر نیز مورد تاکید است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.