حسین اسحاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام زادسر جیرفتی نماینده سه دوره مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت به جامعه روحانیون، مردم جنوب کرمان و خانواده آن مرحوم افزود: ایشان از شخصیت های بزرگ سیاسی و فرهنگی کشور محسوب می شدند از این رو به احترام درگذشت این عالم بزرگوار و به نشانه همدردی با خانواده و مردم منطقه جنوب کرمان، جشنواره موسقی لغو و به تاریخ دیگری موکول و تاریخ جدید آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی اظهار داشت: جشنواره موسیقی جنوب کرمان قرار بود همزمان با سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کشور از 24 تا 26 بهمن ماه سال جاری در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شود که با توجه به درگذشت شخصیت بزرگ فرهنگی جنوب کرمان این جشنواره به تاریخ دیگری موکول گردید.
اسحاقی تصریح کرد: مرحوم علی زادسر جیرفتی نماینده حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد در دورهٔ چهارم، پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌ و از نخبگان و افتخارات استان کرمان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از حضور تمامی اقشار مردم در آیین تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام زادسر جیرفتی دعوت کرد.
حجت الاسلام علی زادسر متولد 1335، نماینده سه دوره مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، روحانی، محقق، نویسنده، سیاست‌مدار و مبارز علیه طاغوت بود، ایشان صبح امروز به دلیل عارضه سکته مغزی در بیمارستان دی تهران به رحمت الهی پیوست.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.