غلامرضا فرخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه استان کرمان در حوزه صنعت گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد، اکنون فصل مناسبی است که با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی به معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این خطه بپردازد.
وی با بیان اینکه غرفه مربوط به استان کرمان در نمایشگاه 200 مترمربع زیربنا مساحت دارد اظهار داشت: در این غرفه جاذبه های شهرستان های بم، انار و رفسنجان و جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان معرفی شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: همچنین در حاشیه این نمایشگاه گروه موسیقی متشکل از هشت هنرمند شاخص شهرستان بافت به هنرنمایی می پردازند.
وی ادامه داد: در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته صنایع دستی و سوغات نیز به نمایش گذاشته می شود.
فرخی تصریح کرد: غرفه استان کرمان با همکاری شورای اسلامی و شهرداری بم و مجتمع مس سرچشمه کرمان راه اندازی شده است و به مناسبت بازسازی ارگ بم، دکور غرفه با طراحی این بنای تاریخی ساخته شده است.
*بم محوریت گردشگری جنوب شرق کشور
فرماندار بم نیز گفت: شهرستان بم با شعار محوریت گردشگری جنوب شرق کشور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور یافته است.
هادی شهسوار پور افزود: ترغیب گردشگران و سرمایه‌گذاران برای سفر به استان کرمان و بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی این دیار کویری از مهمترین اهداف حضور در نمایشگاه بشمار می رود.
وی با اشاره به میزبانی شهرستان بم از سه اثر ثبت جهانی تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان بم در بسته‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه ارائه شده است.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.