به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی ابوحمزه روز سه شنبه در نشست خبری پیرامون کنگره 6 هزار و 500 شهدای استان کرمان افزود: 20 کمیته برای اجرای برنامه ها در مجموعه کنگره تشکیل شده است و سعی کردیم برنامه نو و فاخری در سطح کشور و استان اجرا کنیم.
وی تصریح کرد: پس از خاتمه اجلاسیه کنگره شهدا، با جمع بندی موضوعات و مباحث، برنامه سه تا پنج ساله طراحی شده تا فعالیت های مختلف در راستای کنگره شهدا اجرا شود.
*شهدا بهترین الگوی عصر حاضر
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: باید با شهدا زندگی کنیم و شهیدان در زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی الگو باشند و امروز شهدا بهترین الگوهای عصر حاضر هستند.
وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان هستند ادامه داد: در همه اقشار شهید دادیم که می توانند برای جامعه در ابعاد مختلف شاخص باشند.
سردار ابوحمزه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای هنرمندانه، هوشمندانه و به روز بودن فعالیت های عرصه فرهنگی برنامه ریزی کرده ایم.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات جامعه، قشر محروم است و ستاد کنگره را به این بخش هدایت کردیم که آزادسازی زندانیان نیازمند، ساخت مدارس، مسکن محرومان و غیره در این حوزه انجام می شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: 40 هزار طرح در سطح کشور اجرا خواهد شد که عمدتا برای اقشار محروم است که یک هزار و 220 مورد برای استان کرمان با 45 میلیارد تومان اعتبار انجام می شود.
*حضور مردم در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب نقطه عطف تاریخ
وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: باید خدا را شاکر بود که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد چنین حرکت عظیمی در سراسر کشور بودیم که قطعا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است .
سردار ابوحمزه تاکید کرد: باید این نکته را به مسئولان گفت که این مردم واقعا لایق خدمت هستند و هر مسئولی در هر جا هست، باید به بهترین وجه تکلیف خود را با مدیریت انقلابی و جهادی انجام داده و شب و روز برای مردم کار کند.
وی تصریح کرد: بار اصلی انقلاب و نظام در 40 سال گذشته روی دوش محرومان و مستضعفان بوده و محرومیت افتخار نیست و باید کار را به سمتی پیش ببریم که در کشور و استان کرمان محرومیت وجود نداشته باشد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برنامه نمایشی به عنوان ماهی در خاک به مدت 10 شب از 28 بهمن ماه در مصلی کرمان برگزار می شود که در این برنامه به سه عملیات کربلای 4، کربلای 5 و والفجر هشت که لشکر 41 ثارالله نقش آفرینی ویژه ای در آنها داشته، می پردازد.
وی افزود: همچنین برگزاری یادواره شهدای رسانه و جشنواره ابوذر در روز 2 اسفند از جمله برنامه های دومین کنگره شهدای استان کرمان است.
کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان از 2 تا 9 اسفند همراه با برنامه ها متنوع برگزار می شود.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.