به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان افزود: جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته 2 گفتمان غالب دنیا از جمله مارکسیسم و لیبرالیسم را زمین گیر کرده و گفتمان انقلابی و اسلامی ایران جایگزین گفتمان های رایج دنیا شده است.
وی اظهار داشت: مردم روز 22 بهمن باید پررنگ تر از همیشه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صحنه ها حضور یابند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عنوان کرد: یوم الله 22 بهمن، روز پیروزی شکوهمند انقلابی کم نظیر در جامعه است و در این روز قدرت الهی به رخ مستکبران عالم کشیده شد.
وی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان حادثه ای بی نظیر در تاریخ جامعه اسلامی، پس از صدر اسلام نمونه نداشته و در مقطع هایی برخی انقلاب ها آغاز شدند و به پیروزی هایی رسیدند اما در انتها دچار انحراف و شکست شدند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و عزت انقلابی بزرگی را برای مردم ایران در سایه اسلام رقم زده و در استکبارستیزی نمونه ندارد.
وی ادامه داد: طی 60 سال گذشته شعار استکبارستیزی هر روز در ایران اسلامی پررنگ تر می شود، 60 سال مقاومت، مبارزه و خلق افتخارات در تاریخ ایران موج می زند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در حوزه نفوذ جمهوری اسلامی کشورهای قاره آفریقا، آمریکای لاتین و کشورهای همسایه را تحت تاثیر قرار داده و از با نفوذترین کشورهای دنیا است.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در انسان سازی نمونه ندارد و فرماندهان عالی رتبه هشت سال دفاع مقدس و شهدایی که جان خود را تقدیم انقلاب کردند به وسیله این انقلاب ساخته شدند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه در کنار آمریکایی ها، اروپاییان بدعهدی نیز داریم گفت: کشورهای اروپایی بیانیه ای در 9 بند علیه برجام صادر کردند که سخن های آنان در شان جایگاه مردم ما نیست لذا مردم باید در شعار و عمل به بیانیه گستاخانه اروپاییان پاسخی محکم بدهند.
وی با اشاره به آغاز دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی ادامه داد: با مقاومت و قدرت در صحنه بین المللی حضور یابیم که انقلاب اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن، حضرت ولیعصر (عج) بسپاریم.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش آغاز عملیات والفجر هشت یکی از عملیات های ماندگار در تاریخ ایران اسلامی، روز حفاظت و اطلاعات سپاه به عنوان نیروی فرزند انقلاب، روز نیروی هوایی ارتش قهرمان را تبریک و شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت.
وی افزود: زندگی شخصی و اجتماعی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در زوایای مختلف الگوی جامعه اسلامی است و آن حضرت جزو نخستین مدافعان در راه دفاع از امامت و ولایت بوده که جان خود را در این راه فدا می کند.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.