به گزارش ایرنا، رئیس صندوق کارآفرینی امید استان کرمان عصر پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان 10 گلخانه تولید محصولات کشاورزی اظهار داشت: با راه اندازی این گلخانه ها، برای 40 نفر به صورت مستقیم، شغل ایجاد شده است.
فرهاد حکیم نیا با بیان اینکه بخش کشاورزی، در بحث ایجاد اشتغال از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است عنوان کرد: با اعتباراتی که توانستیم برای استان کرمان جذب کنیم، امروز 40 هزار متر مربع گلخانه به صورت همزمان در شهرستان عنبرآباد به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید همواره به بحث ایجاد اشتغال در روستاها توجه خاصی داشته است، افزود: هم اکنون اجرای قانون اشتغال پایدار روستایی از محل صندوق توسعه ملی، با حمایت مجلس شورای اسلامی و اجازه رهبر معظم انقلاب در دست اقدام است.
رئیس صندوق کارآفرینی امید استان کرمان تصریح کرد: در مجموعه صندوق کارآفرینی امید کرمان، توانستیم در هر 2 مرحله طرح ایجاد اشتغال روستایی، به طور 100 درصدی از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: با حمایت استاندار کرمان موفق شدیم 30 درصد دیگر، به این اعتبارات اضافه کنیم.
حکیم نیا گفت: امروز حدود یک پنجم مجموع این اعتبارات، به شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد اختصاص پیدا کرده است.
رئیس صندوق کارآفرینی امید استان کرمان چندی قبل از پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 545 طرح اشتغال روستایی طی سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح برای 938 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است.
عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
3029/7429/9901
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.