محمدجواد فدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به تحریم های ابرقدرت ها در شرایط نامساعد اقتصادی هستیم و سختی هایی برای مردم ایجاد شده است افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان می دهد که با وجود این سختی ها، مردم همواره به اصول اصلی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، پایبند هستند.
وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در حقیقت بیانگر تاثیرگذار نبودن تحریم های ظالمانه دشمنان بر اراده مردم است.
استاندار کرمان گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال از جهات مختلفی نسبت به سال های قبل حائز اهمیت است که باید به آنها توجه لازم صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: 22 بهمن ماه امسال مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و چهل سالگی به معنای بلوغ و کامل شدن است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه می تواند این بلوغ و کامل شدن را نشان دهد.
استاندار کرمان تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی از مدت ها قبل درصدد بودند راهپیمایی 22 بهمن ماه به خوبی برگزار نشود و مردم در این راهپیمایی حضور نداشته باشند و اگر این راهپیمایی باشکوه نباشد به معنای آن است که دشمنان به اهداف خود رسیده اند.
فدائی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر آن است که تحریم های خارجی تاثیری در روحیه مردم نداشته است، گفت: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه، پاسخی دندان شکن به کسانی است با کمرنگ شدن حضور مردم شاد می شوند و فکر می کنند که به خواسته های خود دست یافته اند.
وی در پایان از همه مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.