به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، در این پیام که رونوشتی به خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال شده، آمده است: 22 بهمن، مقطع رهایی ملت ایران از دست دژخیمانی است که به اعتقادات و اندیشه های این ملت هجوم آورده بودند و ارزش ایرانی و اسلامی بودن زیر سایه سیاه نگاه آنها به فراموشی سپرده شده بود، در حقیقت طلوع فجری است که موجب اقتدار این ملت در سطح جهانی و بین المللی شده است.
در ادامه این پیام آمده است، در طلیعه روزهای درخشان فجر و چهلمین سال اقتدار ملت قهرمان ایران، مردمان این سرزمین چشم به روزهای درخشانی دارند که در گذر از گردنه های تحریم ها، تهدیدها، ترورها و غیره به آن رسیده اند و در پرتوی ولایتمداری، بصیرت و روحیه انقلابی مردم این نظام به الگوی جهانی تبدیل شده و تمام حرکت های آزادی خواهانه بر مبنای اندیشه های اسلامی ازآموزه های این انقلاب بهره می گیرند.
در بخش دیگری از این پیام می خوانیم، در حقیقت 22 بهمن ماه مظهر اقتدار ملی مردمانی است که ذهن آنها خاطرات ایستادگی های انقلابی از جمله در برابر قانون کاپیتولاسیون را به یاد دارد لیکن این ملت، امروز در پرتوی ولایت مداری خود به قله هایی رسیده که نام آنها با عزت و سربلندی، پیوند خورده است.
در این پیام آمده است، به یقین در پرتو طلوع فجر انقلاب اسلامی بود که نوای خودباوری و خوداتکایی در این سرزمین طنین انداز شد و بیرق زیبای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی بر بلندای این سرزمین به اهتزاز درآمد.
در ادامه این پیام می خوانیم، گرچه دشمنان با تمام توان خود در تلاشند دستاوردهای این نظام را در پس هیاهوهای پوچ خود مخفی کنند اما بانگ افتخار این نظام در جای جای گیتی شنیدنی است و هیچ قدرتی را توان مخفی کردن آن نیست.
در بخش پایانی این پیام آمده است، در این مجال سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشته و از همگان برای حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت می نماییم تا ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جلوه های زیبایی از شور و علاقه و قدرشناسی نسبت به عطیه الهی نظام اسلامی به نمایش گذاشته شود.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.