غلامرضا فرخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در قالب جشنواره صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود و در بخش صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران 31 استان کشور حضور دارند.
وی با اشاره به حضور بخش گردشگری جشنواره صنایع دستی تصریح کرد: در این بخش 40 غرفه در قالب بومگردی، دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع های تفریحی و گردشگری و اماکن اقامتی استان کرمان برپا می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: هنرهای سنتی شهرهای جهانی صنایع دستی نیز در 10 غرفه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد و در این راستا یک غرفه به گلیم سیرجان، شهر جهانی گلیم اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی، ارائه توانمندیها و امکانات فعالان صنعت گردشگری و همچنین افرادی که به نوعی با این صنعت در ارتباط هستند، بشمار می رود.
فرخی افزود: عرضه و نمایش هنرهای سنتی، تعامل و ایجاد رقابت بین هنرمندان جهت ارتقاء سطح کیفی تولیدات، ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی محصولات صنایع دستی از اهداف برگزاری این جشنواره در بخش صنایع دستی است.
نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری کرمان از تاریخ 23 تا 29 بهمن از ساعت 10 تا 20، در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق میزبان علاقمندان خواهد بود.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.