به گزارش ایرنا، مسعود جمیلی شامگاه چهارشنبه در نشست مدیریت حمل بار جنوب کرمان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان های جنوبی افزود: 103 شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان فعال است.
وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته طرح کنترلی نظارت بر شرکت های حمل و نقل بار در منطقه با جدیت دنبال می شود و شرکت های متخلف و دارای پرونده تخلف به کمیسیون ماده 12 معرفی می شود.
وی اظهار داشت: تامین کامیون مورد نیاز از ضروریات حمل بموقع محصولات کشاورزی جنوب کرمان است.
وی بیان کرد: پایین بودن قیمت محصول و هزینه های تولید خود را در کرایه حمل نشان می دهد در صورتی که قیمت خرید و فروش محصولات، قیمت مناسبی باشد کشاورز با رغبت هزینه حمل را پرداخت می کند و در صورت پایین بودن قیمت خرید محصول کشاورزی این مساله در قیمت کرایه تاثیر می گذارد.
وی با بیان اینکه کرایه حمل بر اساس عرضه و تقاضا است، اظهار داشت: این اداره کل نقش نظارتی و پیگیری قانونی خود را نسبت به تخلفات کشف شده و گزارشی با جدیت دنبال می کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در اوج حمل بار محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان در یک روز به طور متوسط بیش از 2 هزار بارنامه رسمی با کد پیگیری صادر می شود که این خود نشان دهنده حجم بالای حمل محصولات در یک فاصله زمانی کوتاه است.
وی افزود: روند باز بودن مرزها برای صادرات محصولات کشاورزی کمک قابل توجهی به رفع بحران در اوج پیک بار محصولات کشاورزی در جنوب استان می کند.
وی بیان کرد: راه اندازی و فعال شدن پارک های لجستیک محصولات کشاورزی می تواند رونق را در حوزه فروش محصولات کشاورزی دوچندان کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به اوج برداشت بار محصولات کشاورزی در اردیبهشت سال 98 دستگاه های مسئول در کنار این اداره کل تلاش کند تا ضمن تامین کامیون مورد نیاز از بروز بحران حمل و نقلی در فصل اوج بار جلوگیری شود.‌
این نشست با هدف ساماندهی و هماهنگی بهتر دستگاه های اجرایی مرتبط با حمل و نقل محصولات کشاورزی برگزار شد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.