امین باقری به مناسبت چهل سالگی انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی عدالت اجتماعی در روستاهای صعب العبور شهرستان ریگان برقرار شده و مردم این عدالت اجتماعی را از نزدیک لمس کرده اند.
وی اظهار داشت: برق رسانی به 120روستای صعب العبور شهرستان که فاقد راه ارتباطی مناسب بودند عدالت اجتماعی را در این روستاها برقرار کرد.
فرماندار ریگان اضافه کرد : اجرای خط انتقال برق در صعب العبور ترین نقاط شرق کشور در این شهرستان روشنایی را به اهالی این منطقه آورد .
باقری بیان داشت : در گذشته و قبل از نظام مقدس جمهوری اسلامی اهالی مناطق کوهستانی شهرستان روستاهای این مناطق در تاریکی مطلق بودند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی روشنایی را به این مناطق هدیه داد .
وی تصریح کرد : به توجه به اینکه برق رسانی به روستاهای صعب العبور اصلا با تعرفه دریافتی از روستائیان قابل قیاس نمی باشد و تنها نکته ای که اجرای اینگونه طرح ها را توجیه پذیر می کند شوق خدمت به مردم و تلاش برای برقراری عدالت کامل اجتماعی است .
فرماندار ریگان بیان داشت : برای اجرای برق رسانی وجهت روشنایی به این مناطق نظام مقدس جمهوری اسلامی میلیاردها تومان اعتبار هزینه کرده است .
باقری با اشاره به اینکه با برق رسانی به این روستاها روشنایی به این روستاها امده است ابراز کرد: با برق رسانی به این روستاها اهالی روستاهایی که قصد مهاجرت از این روستاها را داشتند به روستاهای خود بازگشتند و اقدام به ساخت وساز کردند .
وی افزود :با اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ما شاهد زدوده شدن غبار محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان هستیم .
فرماندار ریگان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری عدالت کامل اجتماعی است ابراز کرد: اجرای طرح ها وخدمات عمرانی در روستاهای محروم عدالت اجتماعی را در این روستاها به نمایش گذاشته است .
باقری بیان داشت تا پایان امسال تمامی روستاهای بالای 20خانوار در شهرستان ریگان از نعمت برق برخوردار خواهند شد .
عیسی ازدر یکی از اهالی مناطق کوهستانی ریگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق کوهستانی شهرستان ریگان رسیدگی کرده است وما قدر دان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم .
وی بیان داشت :قبل از انقلاب به دلیل اینکه در این روستا روشنایی نداشتیم همزمان با شب در تاریکی مطلق فرو می رفتیم اما با طلوع انقلاب اسلامی روشنایی به روستاهای شهرستان ریگان امد .
محمد دستیافته نظری یکی دیگر از اهالی مناطق کوهستانی ریگان گفت: خدا چراغ دلشان را روشن کند که چراغ خانه های ما عشایر مناطق کوهستانی ریگان را روشن کردند .
خانم شهیکی یکی دیگر از عشایر شهرستان می گوید : در گذشته فرزندان ما با فانوس و یا روشن نمودن هیزم درس می خواندند اما با روشنایی برق اکنون ما در اسایش هستیم و قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشیم .
شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای شرقی استان کرمان می باشد که نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای در این شهرستان انجام داده است .
یکی از این خدمات ارزنده برق رسانی به روستاهای صعب العبور می باشد که صدها کیلومتر خط انتقال در این مناطق اجرا شده است .
برقراری عدالت اجتماعی در روستاهای صعب العبور شهرستان ریگان مشاهده می شود که اکنون ما شاهد زدوده شدن گرد وغبار از چهره روستاهای این مناطق هستیم .
شهرستان ریگان دارای 302پارچه ابادی می باشد که دارای جمعیت 90هزار نفری است و این شهرستان تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد.
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.