به گزارش ایرنا، حمید درخشان نیا عصر دوشنبه در دیدار با استاندار کرمان از خدمات محمدجواد فدائی تقدیر کرد و گفت: تعامل، همدلی، وحدت و برادری در استان کرمان حاکم است و با وجود این پارامترها، راندمان کاری افزایش یافته و نتیجه گیری نیز افزایش می یابد.
وی از حمایت های مدیریت استان کرمان نیز تقدیر کرد و ادامه داد: ثبت احوال استان از دستگاه های ویژه حاکمیتی است که در سال های اخیر تحولات اساسی داشته و از پوسته سنتی خارج و مکانیزه شده است.
وی خاطرنشان کرد: کلید ورود به دولت الکترونیک پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور است که بزرگترین دیتا بیس کشور نیز به شمار می‌ رود.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه 80 درصد کار صدور کارت ملی هوشمند انجام شده است، تاکید کرد: این پروژه در نیمه اول سال آینده به صورت کامل انجام می شود.
درخشان نیا گفت: متناسب با این کار قانون ثبت احوال که سالها بروز نشده، در تعامل با دانشگاه ها متناسب با تحولات این سازمان در حال اصلاح است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر 200 دستگاه با پایگاه جمعیتی ثبت احوال به صورت بر خط در ارتباط هستند و در 200 هزار نقطه کشور پایگاه های این سازمان در حال خدمات رسانی هستند.
وی ادامه داد: طرحی در سازمان ثبت احوال در دست پیگیری است تا افراد هر گونه جا به جایی محل سکونت خود را نیز به سازمان ثبت احوال اعلام کنند.
استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه مفهوم دولت الکترونیک و شهر هوشمند در ثبت احوال به خوبی جا افتاده است، گفت: هرچه به سمت استفاده از سیستم های نوین و الکترونیک حرکت کنیم، شفافیت نظارت و کنترل افزایش می یابد.محمدجواد فدائی مجموعه ثبت احوال استان کرمان معتقد است کار مردم باید با سرعت، دقت و نظم انجام شود.
وی به وسعت استان کرمان اشاره کرد و ضمن بیان این مطلب که این میزان گستردگی، کارهای توسعه را دشوار می کند، ادامه داد: امیدواریم با توسعه حمایت هالی مادی و معنوی شاهد افزایش خدمات این مجموعه باشیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز گفت: سازمان ثبت احوال در کشور و استان کرمان بسیار خوب پیشرفت کرده است.
محمدصادق بصیری افزود: اداره کل ثبت احوال استان کرمان در تشخیص و تایید نام، تجربه بسیار خوبی دارد و در زمینه فرهنگسازی بین خانواده ها درباره موسیقی، معنا و ساختار آن کارهای بسیار خوبی انجام شده است.
رئیس سازمان ثبت احوال استان کرمان نیز از استاندار کرمان به عنوان فردی دانشگاهی با رتبه علمی بالا یاد کرد و ادامه داد: خدمات ثبت احوال در دولت تدبیر و امید رشد بسیار بالایی داشته و تحولات فیزیکی و ساختاری این سازمان چشمگیر است.
حسین زین الصالحین افزود: متوسط درآمد کارکنان ثبت احوال رشد بسیار خوبی داشته است.
وی ادامه داد: ثبت احوال استان کرمان طرح پایش جمعیتی را تدوین و اجرایی کرده و خدمات ثبت احوال به درب منازل مردم رفته است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.