به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز دوشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان همواره فعال بوده است.
وی ادامه داد: استان کرمان با بزرگی و وسعت خود و با مسائل خاص فرهنگی و دینی بسیار حائز اهمیت است و به همین میزان مسائل و مشکلاتی نیز دارد که باید برای حل آنها چاره اندیشی شود.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان نیز با اشاره به وسعت استان کرمان و فاصله های بسیار زیاد بین شهرستان ها، عنوان کرد: با وجود همه تلاش های انجام شده، تعداد قضات پاسخگوی نیازهای هر منطقه نیست در حالی که قضاتی که در حال حاضر در این استان تلاش می کنند، افرادی توانمند، دست پاک و انقلابی هستند.
ابراهیم شهریاری اظهار داشت: با همت شرکت نفت و قضات، موضوع مبارزه با قاچاق سوخت با جدیت دنبال شده و نتیجه خوبی نیز حاصل شده است.
وی تاکید کرد: برای مبارزه با قاچاق دام نیز لازم است که قضات احکام قاطعی را صادر کنند تا این مبارزه نیز به خوبی دنبال شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز گفت: در مرکز استان انبار اموال تملیکی وجود دارد و نبود این انبار در سایر شهرستان ها مشکلاتی را ایجاد کرده است.
ارسلان میری با اشاره به تلاش های گسترده نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: اموال قاچاق مکشوفه از سوی نیروی انتظامی باید در ابتدا تحویل انبارهای اموال تملیکی شوندو پس از آن سازمان تعزیرات وارد موضوعات رسیدگی به پرونده شود که کمبود انبارهای اموال تملیکی در این زمینه مشکلاتی را ایجاد کرده است.
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه برخوردهای قاطعی برای مبارزه با قاچاق دام به استان کرمان انجام شده است، گفت: به همان میزان که اقدامات مقابله ای با قاچاق دام مورد توجه قرار گرفته، میران بیماری های دامی نیز کاهش داشته است.
حسین رشیدی افزود: انتظار داریم در خصوص افرادی که تهدیدی علیه سلامت عمومی را ایجاد می کنند برخورد جدی تری از سوی قضات صورت گیرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.