به گزارش ایرنا، محمد قوامی روز دوشنبه در آیین افتتاحیه کارگزاری 235 تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: نخستین کارگزاری تامین اجتماعی کشور در سال 84 افتتاح شد و امروز به 298 کارگزاری با بیش از 25 وظیفه، فعالیت ها حوزه اداری را واگذار کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه بیش از 50 میلیون تراکنش را در سال از طریق کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی به مردم خدمت رسانی می کنیم اظهار داشت: این رقم بیش از 50 درصد مراجعاتی است که به تامین اجتماعی انجام می شود.
مدیرکل کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی افزود: ایده ایجاد کارگزاری ها به خوبی اجرا و توسعه یافته و مانع از گسترش واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی شده است.
وی بیان داشت: در سازمان تامین اجتماعی بدنبال واگذاری بخش بیشتری از وظایف به کارگزاری ها بمنظور ایجاد رضایتمندی جامعه هدف و کاهش حجم مراجعات به واحدهای اجرایی هستیم.
قوامی با بیان اینکه هدف از خصوصی سازی در تامین اجتماعی رضایتمندی مردم است گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخشی از وظایف و تکالیف دولت بایستی به بخش خصوصی واگذار می شد‌.
وی ادامه داد: در بین دستگاه های دولتی سازمان تامین اجتماعی پیشروتر از سایر دستگاه ها برای اجرای این قانون بود و خدمات بیشتری را به بخش خصوصی واگذار کرد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.