به گزارش ایرنا، علی حسینی روز دوشنبه در آیین افتتاح کارگزاری 235 کرمان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در سال 57، تنها یکهزار و 700 پرونده مستمری بگیر در استان وجود داشت.
وی یادآورشد: در استان کرمان در ابتدای انقلاب سه هزار و 700 کارگاه فعال تامین اجتماعی وجود داشت که هم اکنون به بیش از 46 هزار کارگاه رسیده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در ابتدای انقلاب 13 درصد جمعیت تحت پوشش خدمات این سازمان بودند گفت: در حال حاضر بیش از 45 درصد جمعیت استان تحت پوشش هستند.
**خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی ارتقا یافته است
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی علاوه بر خدمات حضوری، خدمات غیرحضوری نیز به بیمه شدگان خود ارائه می دهد خاطرنشان کرد: بیمه شدگان می تواند بدون مراجعه به شعب بسیاری از خدمات این سازمان را به صورت غیرحضوری انجام دهند.
حسینی از وجود 46 هزار کارفرمای فعال در استان کرمان خبرداد و گفت: بیش از 45 هزار نفر از کارفرمایان بدون حضور در شعب، واحدهای اجرایی و کارگزاری لیست های بیمه خود را از طریق خدمات غیرحضوری دریافت و پرداخت می کنند.
وی با اشاره به اینکه به زودی بیش از 60 نوع خدمت سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام می شود گفت: پرداخت انواع تعهدات کوتاه مدت اعم از هزینه ازدواج، دستمزد ایام بیماری، پرداخت هزینه سفر و سایر تعهدات کوتاه از جمله این خدمات است .
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان ترویج فرهنگ اطلاع رسانی به مردم در زمینه خدمات غیرحضوری را مهم ارزیابی کرد و افزود: در حاضر بیش از 46هزار بیمه شده خاص اعم از مشاغل آزاد و اختیار در استان کرمان وجود دارد که 80درصد آنها از خدمات غیرحضوری استفاده می کنند.
**دهمین کارگزاری تامین اجتماعی کرمان افتتاح شد
حسینی عنوان کرد: دهمین کارگزاری تامین اجتماعی در استان کرمان به میمنت ایام الله دهه فجر امروز(دوشنبه) افتتاح شده است.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای 52 شعبه اصلی، اقماری و کارگزاری است تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به فراخور گستردگی کار و حجم عملیاتی که انجام می دهد، در تلاش است تا خدمات خود را در کوتاه ترین زمان در اختیار بیمه شدگان و جامعه هدف خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه راه اندازی کارگزاری ها به منظور دسترسی آسان به خدمات بیمه تامین اجتماعی است بیان داشت: وجود کارگزاری ها می تواند تسهیل کننده خدمات برای مردم باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شد را هدف اصلی تمامی ادارات ، سازمان ها و نهادهای دولتی دانست و گفت: خط قرمز ما در سازمان تامین اجتماعی رضایت مندی مردم است.
وی با اشاره به اینکه همواره بدنبال جلب اعتماد مخاطبان و شرکای اجتماعی هستیم ادامه داد: تعدد و گستردگی واحدهای تامین اجتماعی در این راستا است که مردم با کمترین وقت و هزینه از خدمات بهره مند شوند.
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهمین کارگزاری بیمه تامین اجتماعی در کرمان روز دوشنبه با حضور مدیرکل امور کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل استان کرمان و جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.