به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی ایمانی تبار روز یکشنبه در جشن بزرگ انقلاب اسلامی افزود: امروز سران کشورهای دنیا و استکبار جهانی آرزو می کنند چند ژنرال همانند سردار سلیمانی داشته باشد زیرا می بیند با تمام سرمایه گذاری که داشته اند هیچ پیشرفتی ندارند.
وی اظهار داشت: امثال سردار حاج قاسم سلیمانی را نظام جمهوری اسلامی ایران پرورش داده که موجب افتخار این نظام است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: الگوی نظام ما عملکرد و سیره عملی پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) است.
وی با بیان اینکه گاهی برخی افراد بدون در نظر گرفتن دستاوردهای نظام به دلیل وجود کاستی ها و کمبودها فقط نق می زنند و دستاوردهای نظام را نمی بینند گفت: این عمل اقدامی نادرست است.
حجت الاسلام ایمانی تبار تاکید کرد: برای دستیابی به موفقیت باید سختی ها را تحمل و تلاش کنیم تا به اهداف والای تعیین شده برسیم.
وی اظهار داشت: نظام اسلامی جایگاه تشییع را در جهان تثبیت کرد در حالی که قبل از آن شیعه را برابر با مشرک می دانستند.
وی به ظلم هایی که علیه شیعه روا شده اشاره کرد و گفت: اکنون دشمن می داند فتح تمام درهای بسته به دست تشیع است.
حجت الاسلام ایمانی تبار تصریح کرد: امروز اسرائیل ذلیل و خوار است و جرات پرتاب حتی یک گلوله را به سمت غزه ندارد و این نیز از جمله دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی به ارتقا سطح نظام در دنیا طی 40 سال گذشته اشاره و تاکید کرد: امام باعث شد دنیا ایران را بشناسد و بعد از آن برای ایرانی ها در سایر کشورها ارزش قائل شدند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای معنوی زیادی دارد گفت: این نظام در ابعاد مختلف دیگر نیز مانند پزشکی، نظامی و غیره پیشرفت های زیادی داشته است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه باید قدران نظام، رهبری و امام خمینی (ره) باشیم افزود: باید قدردان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم که علیرغم تمام توطئه های دشمن توانست این نظام را حفظ کند و اکنون ایران یکی از امن ترین نقاط دنیا است.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی همچنان سربلند رو به جلو در حرکت است.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.