به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز یکشنبه در شورای عالی اندیشه ورزی استان کرمان افزود: سنجش میزان رضایت مندی مردم از دستگاه های اجرایی اقدامی در راستای اهداف برنامه های برنامه ششم توسعه کشور و اهداف طرح تحول اداری است.
وی تاکید کرد: کمّی شدن میزان رضایت مندی مردم از دستگاه های اجرایی امکانپذیر است و در قالب فرم های نظرسنجی می توان این کار را انجام داد.
فدائی ادامه داد: حرف ما این است که کارها به شکلی دنبال شود که مشکلی برای مردم ایجاد نشود و اعتقاد مدیریت استان کرمان این است که کارها باید در اسرع وقت و با بهترین شکل انجام شود.
استاندار کرمان گفت : همه مشکلات مربوط به تحریم ها و ابرقدرت ها نیست بلکه بخشی از آنها به دلیل مشکلات سیستم اداری است که باید برطرف شوند.
وی تصریح کرد: برخی اوقات کارهایی انجام می شود که فکر می کنیم برای ارتقای نظام است اما در حقیقت چنین نیست و در انجام کارها باید تمامی جوانب کارها را مد نظر قرار داد.
**نمایشگاه ها تنها قابلیت نمایش10درصد دستاوردها را دارند
سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان نیز گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر از 10 درصد دستاوردهای نظام را نمی تواند نشان دهد زیرا بسیاری از دستاوردها نهفته است و نمی توان آنها را به نمایش گذاشت.
محمدعلی دهقان افزود: بیشتر از 80 درصد کارها موفق هستند و در حال ادامه کارند و در کنار این افراد باید برای رفع مشکلات 20 درصد باقی مانده تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه همه کارهای انجام شده موجب افتخار نظام هستند، اظهارداشت: استان کرمان بسیاری از بهترین ها و سرآمدها را دارد و باید تلاش کنیم که این دستاوردها به جامعه نشان داده شود.
دهقان در ادامه با اشاره به اینکه یک سوم مردم استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم سر سفره دولت هستند،گفت: این موضوع بیانگر اهمیت رضایت مندی کارکنان را نشان می دهد.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون قدرت خرید کارمندان نصف شده و دولت در صدد است که در سال آینده حقوق را 20 درصد افزایش دهد.
دهقان با اشاره به اینکه همه ارگان ها باید فکری برای معیشت کارکنان و کارمندان خود داشته باشند، گفت: 86 درصد کارکنان استانداری مشمول سبد حمایتی دولت بوده اند و این موضوع در سایر ارگان ها نیز صدق می کند.
وی با بیان این مطلب که وضعیت اقتصادی خاصی در کشور وجود دارد و در حقیقت می توان گفت وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن شده ایم، تصریح کرد: دشمن از تمام جوانب حمله کرده و می خواهد همه روزنه ها را ببندد و بسیج باید در این جنگ اقتصادی دولت را حمایت کند.
رئیس بسیج کارمندان استان کرمان نیز گفت: طرح ارتقا جایگاه رضایت مندی مردم از ادارات و دستگاه های اجرایی در قالب میز خدمت اداری و الکترونیکی و مساجد مناطق محروم با توجه به وضعیت کنونی و جنگ روانی دشمنان که هدف آن ناامید کردن مردم از ادارات و دستگاه های دولتی است و از سوی دیگر اولویت کاری استاندار کرمان مبنی بر رضایت مندی مردم مطرح شده است.
جواد جلالی به اهداف این طرح اشاره کرد و ادامه داد: افزایش محبوبیت و کارآمدی نظام اداری، ارائه خدمت رسانی بهتر و سریعتر در میز خدمت ادارات، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، محرومیت زدائی و خدمات رسانی به مردم در مساجد، ایجاد هسته های کارآمدسازی و بهره وری در ادارات و تقویت وجدان کاری از جمله این اهداف است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش محبوبیت و منزلت برای مسئولان نظام اداری استان، نهادینه کردن خدمتگزاری به مردم و افزایش سطح رضایت مندی از دستگاه های اجرایی استان، افزایش کارآمدی و بهره وری نظام اداری با افزایش وجدان کاری توسط بسیجیان و پیشگیری از فساد و ارتقای سلامت اداری استان از نتایج مورد نظر طرح ارتقا جایگاه رضایت مندی مردم از ادارات و دستگاه های اجرایی در قالب میز خدمت اداری و الکترونیکی و مساجد مناطق محروم است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.