به گزارش ایرنا ، مهدی صدفی روز جمعه در ویژه برنامه 12 بهمن ماه سالروز ورود امام راحل به کشور افزود: اقشار مختلف جامعه، تصمیم گیری، تصمیم سازی و اجرای برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در قالب 26 کارگروه از خردادماه سال جاری آغاز کرده اند.
وی به اجرای برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی شهرهای استان و در 2هزار روستا اشاره کرد و افزود: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دستگاه های اجرایی استان کرمان نیز با همکاری فرمانداری ، استانداری و تمامی دستگاه های اجرایی استان آغاز به کار کرده است و تا 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان بیان کرد: برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان در قالب های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی، مراسم و بهره برداری از پروژه های عمرانی طرح ریزی و اجرائی شده است.
صدفی یادآور شد: در ایام پایانی سال جاری نیز کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و هنری از جنس شهید و شهادت برگزار می شود که مدیریت آن نیز بر عهده سپاه ثارالله است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.