به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 106دستگاه اجرایی، بخش خصوصی، نهادهای نظامی و دانشگاه ها، خدمات انجام شده خود، طی چهار دهه از عمر انقلاب را به نمایش گذاشتند.
آثار موجود در این نمایشگاه در 330 غرفه و در فضایی به وسعت بیش از هشت هزار مترمربع در معرض دید عموم قرار گرفته است.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای روباز به وسعت 2هزار مترمربع و فضای مسقف حدود 6 هزار مترمربع برپا شده است.
این نمایشگاه با برگزاری هفت ویژه برنامه فرهنگی، هنری و جشن شبانه پس از نماز مغرب و عشا با همکاری دستگاه های اجرایی در سالن بسطامی و محوطه پیرامون سالن همراه خواهد بود.
در آخرین شب برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و به دلیل تقارن آن با ایام فاطمیه، ویژه برنامه بزرگداشت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.
فعالیت رادیو نمایشگاه، ارائه خدمات رایگان توسط برخی غرفه ها به مردم، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، استقرار و نمایش خودروها و تجهیزات نظامی از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه چهل سالگی دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان است.
** دستاوردهای انقلاب نویدی برای آینده کشور هستند
استاندار کرمان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: این نمایشگاه نشان دهنده این است که همه کارشناسان در بخش دولتی و خصوصی فعالیت های خوبی در عرصه های مختلف انجام داده اند.
محمد جواد فدائی گفت: خوشبختانه در برخی تولیدات به لحاظ فرمول نویسی ، مواد اولیه و تکنولوژی متکی به خودمان هستیم که این دستاورد ارزشمندی است.
وی ادامه داد: این دستاوردهای انقلاب باعث امید و نوید برای آینده کشور است که می توانیم این فعالیت ها را انجام دهیم.
استاندار کرمان ارائه و معرفی خدمات چهل ساله استان را هدف برپایی این نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: البته در این فرصت کوتاه امکان معرفی همه دستاوردها فراهم نمی شود.
در این آیین نیز از تمبر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.
براساس این گزارش، این نمایشگاه از 11 تا 18بهمن ماه ادامه دارد و شهروندان می توانند از 9 صبح تا 8 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.