به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در مراسم اعطای این اسناد گفت: واگذاری این سندها بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن امضا شده صورت می گیرد.
وی افزود: این تفاهم نامه با هدف کمک به توسعه زیرساخت ها در روستاهای قلعه گنج که شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی است به امضا رسیده و از امروز مردم این شهرستان می توانند برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، این اسناد را به عنوان ضمانت نامه بانکی استفاده کرده و تسهیلات دریافت کنند.
تابش همچنین هدف از سفر خود به مناطق جنوبی استان کرمان را بررسی وضعیت مسکن اهالی این خطه عنوان کرد و گفت: هدف ما برنامه ریزی، تدوین و تنظیم مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه جهت ساخت 10 هزار واحد مسکونی و تهیه روش های ساخت این واحدها است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این آیین گفت: بنیاد علوی 370 میلیون تومان برای صدور اسناد روستاییان قلعه گنج پرداخت کرده است.
علی اکبر سلطانی نژاد با بیان اینکه مجموع هزینه صدور این اسناد 740 میلیون تومان شده است عنوان کرد: 370 میلیون تومان از این هزینه را خود روستاییان پرداخت کرده اند.
وی ادامه داد: این سندها به مالکان خانه های 17 روستا در بخش های چاه دادخدا و روستاهای بخش مرکزی قلعه گنج تحویل داده شد.
سلطانی نژاد اظهار داشت: مدت زمان قرار داد این تفاهم نامه، یک سال بود که امور مربوط به تهیه، تنظیم، نقشه برداری، واگذاری زمین ها و مراحل صدور سند را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عهده داشت.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز گذشته (سه شنبه) به منظور بررسی وضعیت خانوارهای بدون مسکن از خانه های کپری قلعه گنج دیدن کرد.
جنوب کرمان با یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم مساحت استان کرمان را به خود اختصاص داده است.
7429/9875/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.