به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استان کرمان سفر کرده است، در نشستی با مسئولان تشکل های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تمام هجمه های دشمن بر این تکیه دارد که مردم از مقاومت دست بکشند و راه ایستادن و مقاومت مردم این است که اسلام ناب را برای مردم تبیین کنیم.
وی ادامه داد: باید مجموعه کارهای فرهنگی ما اثر و ثمر عینی و بیرونی داشته باشد و جامعه را مقاوم تر بکند و باید بررسی کنیم مردمی که مخاطب ما هستند آیا از فعالیت های ما اثر می پذیرند و مقاوم تر شده اند؟
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: اگر مردم به این نتیجه رسیدند که درست است وضعیت سختی داریم ولی اگر بتوانیم مقاومت کنیم، پیروز خواهیم بود و این تصویر ذهنی را داشته باشند، این مساله باعث می شود به توفیقات بزرگی برسیم.
حجت الاسلام قمی ادامه داد: پیشنهاداتی داده ایم مبنی بر اینکه تشکل های شاخص در هر استان باید عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان باشند که در حال پیگیری است.
وی بر رتبه بندی هیات های مذهبی، شاعران، حافظان و دیگر اقشار تاکید کرد و ادامه داد: حمایت از این گروهها نیز باید مطابق با رتبه های آنها انجام شود.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.