به گزارش ایرنا، سیدمهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نشست بزرگداشت روز صادرات استان کرمان افزود: استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مدیران با برنامه ریزی در راستای توسعه صادرات همکاری کنند زیرا صادرات این استان ظرفیت توسعه 10 برابری را دارد تا استان صادراتی نام بگیرد.
وی بر اهمیت سرمایه گذاری خارجی و توسعه صادرات تاکید و تصریح کرد: استان کرمان با توجه به ظرفیت ها می تواند میزان صادرات خود را افزایش دهد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان وجود دارد و قانون های خوبی در این زمینه مصوب شده است.
وی عنوان کرد: تجارت جهانی برد برد است لذا باید برای افزایش مبادلات تجاری به هم کمک کنیم و صادرات را توسعه دهیم تا در سالهای آینده به رشد قابل توجهی برسیم.
طبیب زاده افزود: آمادگی داریم همراه صادرکنندگان و سفرا در راستای تقویت مبادلات تجاری، جذب سرمایه گذاری خارجی و توسعه صادرات باشیم.
وی اضافه کرد: فعالیت هر صادر کننده با وجود مشکلات قابل تحصین است و برگزاری این جلسات نشان دهنده عزم جدی استان کرمان برای حمایت از صادرات و تقدیر ویژه از صادرکنندگان برتر است.
نشست بزرگداشت روز صادرات امروز پنجشنبه با حضور سرپرست سازمان توسعه و تجارت ایران، نایب رئیس اتاق ایران، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق مشترک ایران و عمان، سفیر عمان، قطر، اندونزی، آفریقای جنوبی، ساحل عاج، رایزن اتریش، هند و هیات هایی از سفارت خانه ها در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.