علی حسینی محمدآبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستاوردهای تامین اجتماعی در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: سازمان تامین اجتماعی در این چهار دهه در استان کرمان خدمات ارزنده ای را در حوزه های مختلف ارائه کرده است.
وی با اشاره به وجود پنج شعبه تامین اجتماعی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تامین اجتماعی استان کرمان در حال حاضر دارای 26 شعبه اصلی 16شعبه اقماری و 11کارگزاری است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: در ابتدای انقلاب پنجهزار و 100 نفردر تامین اجتماعی استان کرمان به عنوان بیمه شده اصلی بودند که در حال حاضر به بیش از 460هزار نفر رسیده است.
حسینی محمدآبادی از وجود یکهزار و 700 پرونده مستمربگیر از ابتدای انقلاب خبرداد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این رقم به 81هزار پرونده رسیده است.
وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پنجاه هزار بیمه شده اجباری در سطح استان وجود داشت افزود: در حال حاضر 315 هزار بیمه شده اجباری در سطح استان کرمان وجود دارد که این مهم نشان از افزایش تحت پوشش بیمه های اجتماعی است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان به وجود 158هزار نفر افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان به بیش از یک میلیون و 400 هزارنفر رسیده اند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان بیان داشت: تعداد کارگاه های فعال را در ابتدای سال 57 تعداد سه هزار و 700 کارگاه که در حال حاضر این رقم به تعداد 46هزار کارگاه ارتقا یافته است.
حسینی محمدآبادی با اشاره به اینکه پرداخت تعهدات سازمان در استان به مبلغ 180 میلیارد تومان به صورت ماهیانه افزود: حداقل برقراری مستمری در سال 57 به مبلغ 6هزار و 300 ریال بوده که در حال حاضر حداقل مستمری بیش از 10میلیون ریال است.
وی تصریح کرد: در ابتدای سال 57 و آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی از جمعیت یک میلیون و 181 هزار نفری استان کرمان تنها 158 هزار نفر یعنی 13 درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بوده که با گسترش خدمات به 45درصد در سالجاری افزایش داشته است.
حسینی محمدآبادی خدمات غیر حضوری، راه اندازی میز خدمت، طرح نوین ارائه خدمات، نوبت دهی اینترنتی و65 خدمت غیر حضوری را از دیگر اقدامات سازمان عنوان کرد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.