به گزارش ایرنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی روز شنبه در نشست کارگروه گردشگری استان کرمان افزود: ورودی‌ و خروجی شهرها باید بهسازی‌ شود تا در عید نوروز برای استقبال و میزبانی از میهمانان آماده باشیم.
وی با اشاره به استقبال مسافران از واحدهای بوم گردی استان کرمان طی سال گذشته بیان کرد: اقدامات لازم در راستای آماده سازی و رفع مشکلات برای حضور مهمانان نوروزی انجام شود.
معاون هماهنگی امور فنی و هماهنگی استانداری کرمان اظهار داشت: کلیپی از جاذبه های گردشگری این استان در دست تهیه است تا در ایام تعطیلات نوروزی در پروازهای هواپیمایی ماهان با زیرنویس فارسی و انگلیسی پخش شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان در اواخر بهمن تاکید کرد: پیشنهاد می شود زمان برگزاری نمایشگاه به مناسبت جشن های دهه فجر به بعد از 22 بهمن تغییر پیدا کند.
آیت اللهی موسوی افزود: شهرداری کرمان در تبلیغات جشنواره صنایع دستی و گردشگری همکاری لازم را انجام دهد و در فرودگاه ها و ترمینال مسافربری غرفه و ویترینی برای معرفی و فروش صنایع دستی ایجاد شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز گفت: جشنواره سراسری صنایع دستی هفته آخر بهمن در محل نمایشگاه بین المللی جنوبشرق کرمان برگزار می شود.
غلامرضا فرخی افزود: نمایشگاه های صنایع دستی کرمان از نظر فروش و استقبال مخاطبان جایگاه ویژه ای در کشور دارد.
وی با اشاره به تاکید دولت بر نشاط و تولید کالای ملی تصریح کرد: بخش گردشگری نیز در کنار نمایشگاه صنایع دستی حضور دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: برای برگزاری نمایشگاه‌ ها اعتباری اختصاص داده نمی‌ شود و سعی داریم بخشی از هزینه های برگزاری را از طریق حامیان برگزاری این نمایشگاه تامین کنیم.
وی با اشاره به حضور سیاه چادرهای عشایری در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: انجمن ‌های هتلداران و آژانس‌ های گردشگری برای تبلیغات در نمایشگاه حضور پیدا کنند زیرا موجب جذب گردشگر خواهد شد.
فرخی گفت: باید از ظرفیت فرودگاه ‌ها، ایستگاه راه ‌آهن و ترمینال‌ ها برای تبلیغ صنایع دستی و گردشگری استان استفاده کنیم.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.