به گزارش ایرنا، مهدی صدفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه ها شامل مجموعه فعالیت‌ های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی، مراسم و بهره‌ برداری از پروژه ‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی است.
وی اظهار داشت: بزرگداشت ویژه روزهای دهه فجر نیست بلکه برنامه های تبیینی را از سال 97 آغاز کرده و تا پایان سال جاری با مناسبت های مختلف ادامه خواهیم داد.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان کرمان یادآورشد: ویژه برنامه های 12 بهمن به مناسبت لحظه ورود امام خمینی (ره) به ایران در مصلی امام علی (ع) همراه با سخنرانی استاندار کرمان برگزار می شود.
صدفی با بیان اینکه مردم در یوم الله 22 بهمن بیعت مجددی با ارزش های انقلاب اسلامی و رهبری جمهوری اسلامی ایران خواهند داشت گفت: ملت ایران در این روز بار دیگر اقتدار خود را به جهانیان نشان می دهند و این حضور نشان دهنده این است که ملت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با استکبار است.
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن شهر کرمان از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار می شود افزود: حجت‌ الاسلام ابوترابی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه موقت تهران در این مراسم سخنرانی می کند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌ های مختلف در پارک مادر با 6 هزار متر مربع مساحت خبر داد.
صدفی، 'افتخار به گذشته و امید به آینده' را شعار پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: حضور در جشن ‌های چهل سالگی با توجه به رجزخوانی دشمن که گفته بود ایران اسلامی 40 سالگی خود را نخواهد دید، خط بطلان دیگری به خط فکری آنان است.
وی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی نماد رشد، بلوغ، پویایی، تکامل و روندی رو به توسعه است تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک سرمایه الهی و یک نعمت بزرگ است.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان کرمان با اشاره به اینکه رشادت‌ ها و مبارزات مردم ایران در زمان پهلوی فراموش نشدنی است یادآور شد: این روزها بهترین فرصت است تا بتوانیم دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.