به گزارش ایرنا، محمدمهدی تندگویان روز سه شنبه در دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این مجمع دستاورد بزرگی در کشور است افزود: اولین مصوبه این مجمع مربوط به سال 76 است و بعد از 20 سال این اتفاق رسمی در کشور رقم خورد.
وی گفت: طی 2 سال گذشته انتخابات مجامع استانی برگزار شده است.
تندگویان با بیان اینکه از 180 تشکل در حوزه جوانان امروز به 2هزار و 200 تشکل فعال در این حوزه رسیده ایم تصریح کرد: شبکه سازی های تخصصی ما در حوزه های اشتغال، کار، پژوهش و صنعتی شکل گرفته و بزرگترین شبکه آن در حوزه گردشگری در تبریز است.
تندگویان یادآور شد : در سالجاری با کمک تسهیلات فنی و اعتباری از سوی صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت در حوزه جوانان برای یکهزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: اشتغال حوزه جوانان با وزارت ورزش و جوانان نیست و این ابتکار ما بود که مجموعه تشکل ها را به این سمت سوق دهیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در حوزه رفع آسیب های اجتماعی بیشترین کمک را به دولت کرده ایم گفت: بزرگترین دستاورد حوزه جوانان در استان کرمان رقم خورد .
وی با اشاره به اینکه جوانان سمبل برگزاری در انتخابات هستند بیان داشت: 31 کاندیدا از سراسر کشور در انتخابات هیات رئیسه مجمع ملی جوانان شرکت کردند و یک انتخابات سالم برگزار شد.
تندگویان با بیان اینکه انتخابات این مجمع کاملا قانونی برگزار شد یادآور ش د: وزارت ورزش و جوانان خادم جوانان است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: با شکل گیری مجمع ملی باید موضوع بیمه و سنوات خدمات جوانان در این حوزه برطرف شود.
براساس این گزارش صادق خسروی ،حمیدرضا اسلامی ،بهاره کبیری ، میلاد روان ، علی مقامی ،علی یزدان پناه ، سید محمدحسینی ، ایمان نرگس محمدی و محسن انصاری بترتیب از استانهای گلستان ، فارس ، ایلام ، تهران ، کرمان ، آذربایجان شرقی ، حراسان رضوی ، خوزستان و البرز به عنوان اعضای هیات رئیسه مجمع ملی کشور انتخاب شدند.
دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با حضور معاون اول رئیس جمهوری ، وزیر ورزش و جوانان، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان استان با معرفی منتخبان هیات رئیسه این مجمع در تالار برق کرمان برگزار شد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.