به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمد جواد فدائیروز دوشنبه با اشاره به اهداف سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان افزود: برگزاری نشست ها با مسئولان ملی و کشوری و دعوت از آن ها برای حضور در استان یکی از اقدامات استانداری برای توسعه و حل مشکلات مختلف استان است.
وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جنوب استان تصریح کرد: در مجموع این سفر مبلغ 686 میلیارد تومان اعتبار برای 16 پروژه و مبلغ 30 میلیارد تومان برای کمیته امداد و همچنین اعتبارات خوبی برای بخش کشاورزی اختصاص داده شد.
استاندار کرمان با اشاره به سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان اظهار داشت: این سفر با هدف بررسی و حل مسائل و مشکلات استان در سه بخش تولید، خدمات و شرکت در مجمع ملی جوانان انجام می شود.
فدائی با اشاره به افتتاح دو پروژه بزرگ فولاد استان در بخش تولید توسط معاون اول رئیس جمهوری گفت: افتتاح فولاد بردسیر با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی و اشتغال 600 نفری و گندله سازی بوتیا با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومان و اشتغال 300 نفر در شرایط کنونی کشور قدم بسیار خوبی در ایجاد اشتغال خواهد بود.
وی با اشاره به برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان جیرفت افزود: در بخش خدمات شاهد افتتاح پروژه گاز در جیرفت با سرمایه گذاری بالغ بر 500 میلیارد تومان خواهیم بود و با افتتاح آن بخش زیادی از مردم منطقه از نعمت گاز برخوردار می شوند.
فدائی با اشاره به اهمیت افتتاح پروژه گازرسانی به منطقه جنوب و شرق استان افزود: پروژه گازرسانی به شهرستان های جیرفت و دو شهرستان نرماشیر و فهرج در شرق استان زمینه بهره مندی جمع زیادی از مردم استان از نعمت گاز را فراهم خواهد کرد.
استاندار کرمان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف در بخش عمران اضافه کرد: افتتاح ایستگاه و پست برق با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی از جمله پروژه های مهم بخش عمرانی در استان هستند.
فدائی با بیان برنامه های بخش سوم سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان اظهار داشت: شرکت در نخستین مجمع ملی جوانان کشور و برگزاری انتخابات این مجمع به عنوان بزرگترین رویداد بعد از انقلاب در حوزه جوانان، بخش پایانی سفر آقای جهانگیری به استان کرمان خواهد بود و امیدواریم با برگزاری این مجمع، گام بزرگی برای ساماندهی مسائل جوانان برداشته شود.
براساس این گزارش امروز (دوشنبه ) معاون اول رئیس جمهوری به همراه تعدادی از وزیران و برخی روسای سازمان ها برای یک سفر دو روزه از فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان خواهند شد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.