به گزارش ایرنا، عباس صادق زاده روز یکشنبه در نشست پیگیری دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به جنوب استان کرمان افزود: وظیفه توجه به اقشار نیازمند برعهده حاکمیت است که باید در برنامه ریزی به رفع فقر و برابری توجه کند.
وی اظهار داشت: شهرستان قلعه گنج سال ها از نابرابری در رنج بوده و با تلاش مدیران منطقه ای، محلی و اشتیاق مدیران استانی و کشوری این نابرابری کمتر می شود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد نگاه متوازن و برابر را در قالب برنامه ای دنبال کنیم گفت: برخی از مناطق محروم استان کرمان مورد بی توجهی در برنامه ها قرار گرفته اند، اگرچه تلاش های بسیاری توسط دولت ها در این مناطق انجام شده است.
وی بیان کرد: نکته ای که این نابرابری را عمیق نگهداشته، نداشتن یک برنامه مدون است.
صادق زاده با اشاره به اهتمام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای بهبود شرایط جنوب استان کرمان و منطقه قلعه گنج افزود: برنامه ریزی اصولی و پنج ساله برای توسعه این شهرستان طراحی شود و در قالب آن هدف گذاری طی سال های رسیدن به هدف را تدارک ببینیم.
وی عنوان کرد: تمامی دستگاه ها در این زمینه بخشی از برنامه را به انجام برسانند و این شهرستان در پنج سال آینده از بعد زیرساخت ها، تکنولوژی، فناوری و توجه به مشکلات مردم به جایگاه قابل قبولی برسد.
صادق زاده افزود: بهزیستی آمادگی تدارک برنامه برابرسازی و محرومیت زدایی شهرستان قلعه گنج را دارد و در پایان مدت یاد شده وظایف خود را ارائه می کند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: بهزیستی طی سال های گذشته تلاشی متفاوت در مناطق کمتر توسعه یافته بویژه قلعه گنج و جنوب استان کرمان داشته و با راه اندازی مراکز مشاوره ای و اورژانس اجتماعی در این مناطق فعالیت داشته است.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.