به گزارش ایرنا، یحیی کمالی پور شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی جنوب کرمان که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد افزود: آب، راه، برق و مخابرات از جمله مشکلات زیرساختی جنوب کرمان و نیازمند توجه است.
وی با بیان اینکه شعار دولت یازدهم و دوازدهم تدبیر و امید است اظهار داشت: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مصداق تدبیر است که با فعالیت های خود سبب ایجاد امید مردم می شود.
کمالی پور گفت: برای خدمات رسانی به مردم، معاونت مستقل ادارات کل در جنوب کرمان راه اندازی شود.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی راه آهن جیرفت آغاز شده است اظهار داشت: امیدوارم در زمینه بودجه اتفاقات خوبی رقم بخورد و مطالعه خط آهن جیرفت - قلعه گنج - جاسک نیز انجام شود.
وی با اشاره به کمبود آب در جنوب کرمان عنوان کرد: انتظار داریم انتقال آب از خلیج فارس به این خطه برنامه ریزی شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت بیان کرد: جیرفت در گذشته رادیو داشت و امروز از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور می خواهیم که کمک کنند تا رادیو جنوب کرمان راه اندازی شود.
وی با بیان اینکه طرح فاضلاب در جنوب کرمان وجود ندارد افزود: 80 درصد آب جیرفت حاوی ارسنیک بوده و بسیار خطرناک است.
کمالی پور با تاکید بر اینکه باید برای فارغ التحصیلان بیکار، برنامه ریزی شود اظهار داشت: مرکز لجستیک (مدیریت جریان کالا) و فرودگاه حمل بار از مشکلات دیگر این منطقه است که امیدواریم بزودی محقق شود.
جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز (پنجشنبه) در سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید و طرح آبرسانی به این شهر را افتتاح کرد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.