جعفر رودری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر معاون رئیس جمهوری به جنوب استان شاخص های زیر ساختی پایینتر از میانگین کشوری مورد توجه قرار می گیرد و متناسب با اختیارات دولت در این زمینه تصمیم گیری و برنامه ریزی می شود.
وی اظهار داشت: همچنین در این سفر توجه به زیرساخت ها به عنوان وظیفه اولیه دولت در مناطق محروم مورد تاکید است و زمینه سرمایه گذاری توسط بخش غیر دولتی در این منطقه فراهم خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر قبل به استان کرمان نیز در صدد بازدید از منطقه جنوب استان بود.
وی عنوان کرد: محور بازدید محمدباقر نوبخت توجه به زیرساخت های منطقه جنوب استان کرمان و تصمیم گیری در راستای تقویت این مناطق است.
رودری افزود: بازدید معاون رئیس جمهوری در محورهایی از جمله تامین آب شهرها، آب روستایی، بخش کشاورزی و ریزگردها، حوزه برق، راه های اصلی، گاز، بهداشت و درمان، آموزشی و فرهنگی و ورزشی دنبال می شود.
وی ادامه داد: پس از بازدیدها یک نشست جمع بندی برای بررسی مسائل و مشکلات منطقه به استناد شاخص های کمتر از میانگین کشوری این منطقه برگزار و پس از آن برنامه ریزی برای تقویت این زیرساخت ها به دولت ارائه می شود.
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز پنجشنبه به استان کرمان سفر خواهد کرد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.