به گزارش ایرنا، مهدی حسینی نژاد روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان افزود: طی 2 سال گذشته ابرپروژه ای به لحاظ کرومیت با ظرفیت تولید 200 هزار تن در استان کرمان آغاز و از این میزان تاکنون 60 هزار تن اجرایی شده که باید به عنوان اقدامی ماندگار در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به مرحله نمایش گذاشته شود.
وی اظهار داشت: بزرگترین کارخانه فروکروم در منطقه خاورمیانه پس از 60 سال در استان کرمان احداث شده که نمایش آن دستاورد بزرگی برای انقلاب است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: امسال تعداد غرفه های نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در حوزه صنعت، معدن و تجارت از 30 به 40 غرفه می رسد.
وی عنوان کرد: حوزه صنعت، معدن و تجارت در شرایط دشوار اقتصادی کنونی به صورت جهادی فعالیت می کند و باید این امر به مردم نمایش داده شود.
حسینی نژاد اضافه کرد: نمایشگاه فولاد نیز از امروز (چهارشنبه) با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می شود.
وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر سال در مرکز استان و شهرستان ها نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار می شود و تمام دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و تشکل ها توانمندی و اقدامات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: از واحدهای توانمند در حوزه صنعت، معدن و تجارت برای همفکری در راستای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.
وی تصریح کرد: 50 درصد هزینه غرفه های نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را دولت و مابقی غرفه داران پرداخت می کنند و غرفه داران در بخش های عرضه مستقیم، توانمندی و تخصصی برای انعقاد قراردادها در این نمایشگاه شرکت می کنند.
**نمایشگاه دستاوردهای انقلاب باشکوه برگزار می شود
معاون برنامه ‌ریزی و عمرانی فرماندار کرمان نیز در این نشست گفت: حداکثر توان را برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در استان معدنی کرمان به کار خواهیم گرفت.
علی سلاجقه ادامه داد: افراد باید خود را در این برنامه نظام جمهوری اسلامی شریک بدانند و این نمایشگاه با استقبال مردمی و حضور وزرا و مسئولان ارشد کشور همراه باشد.
وی اضافه کرد: برنامه های فرهنگی و جشن در 10 شب در این نمایشگاه اجرا و واحدهای صنعتی استان در گوشه های این نمایشگاه مستقر می شود.
معاون برنامه‌ ریزی و عمرانی فرماندار کرمان افزود: امکانات رفاهی و تجهیزات لازم برای برپایی نمایشگاه فراهم شده و تبلیغات و بخش رسانه نیز زیر نظر اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان فعالیت می کند.
نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی از 10 بهمن ماه امسال در محل پارک مادر کرمان افتتاح خواهد شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.