این مراکز مهم صنعتی و معدنی در شرایط سخت احریم توانسته اند چرخ های اقتصادی را در گردش نگه دارند ، دهها هزار نفر را مشغول به کار نموده و هزاران میلیارد تومان ارزش افزوده ایجاد کنند.
اخیرا زمزمه هایی شنیده می شود که عده ای با انگیزه های شخصی یا سیاسی ، در صدد ایجاد اختلال و زمینه سازی بحران در برخی مراکز کارگری هستند که یک نمونه از ان ماه گذشته در مس سرچشمه انجام شد و خوشبختانه با تصمیمات بموقع شورای تامین و اقدامات موثر امنیتی ، انتظامی و قضایی خنثی گردید .
هم اکنون نشانه هایی از توطئه در شرکتهایی مانند گل گهر شنیده می شود و شرکتهای بزرگ صنعتی و معدنی به طور قطع یقین نمی خواهند و نمی توانند در رقابت های سیاسی به نفع برخی کاندیداها مداخله کنند.
آنها نمی خواهند و نمی توانند زمین 5میلیادری را به 30میلیارد بخرند یا در سهام برخی کارخانجات خارج از استان ، بمنظور جبران اختلاس های بزرگ برخی مفسدان اقتصادی به دهها برابر قیمت شریک شوند.
مراکز مهم اقتصادی استان اسب های زین شده ای نیستند که عده ای قدرت طلب و منفعت طلب زمام امور آنها را برعهده بگیرند و یا مانند گوشت قربانی بین خود و برخی سیاسی ورزان تقسیم کنند.
ما در شرایط سختی قرار داریم ،دشمن آشکارا چنگ و دندان نشان می دهد و تمام توان خودر را برای ایجاد بحران و نارضایتی عمومی بکار گرفته است .
جنگ اقتصادی یک واقعیت بسیار جدی است و هرگونه اختلال و کارشکنی در امور تولید یا تضعیف و تخریب وجهه مدیران پرتلاش آنها می تواند حرکت چرخ های اقتصادی را دچار مشکل کند و ثمره آن به تعطیلی ، رکود و بیکاری کارگران و بحران های اجتماعی و امنیتی منجر شود.
پیشگامان جنگ اقتصادی و خط شکنان این جبهه نیازمند حمایت و همراهی هستند و ارکان امنیتی و انتظامی استان با حمایت دستگاه مقتدر و هوشمند قضایی اوضاع را به دقت رصد نموده و از تمام ابزار های پیشگیرانه و ظرفیت های قانونی برای صیانت از مراکز صنعتی و معدنی و حمایت از تولید و اشتغال که فرموده مقام معظم رهبری است استفاده خواهند کرد.
5054
* خلیل همایی راد
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.