حسین سام زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح 'ققنوس' و اعلام اجرای این طرح، از تمامی هم استانی ها برای مشارکت در طرح تامین وسایل استاندارد گرمایشی در مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان دعوت کرد.
وی با بیان اینکه طرح ققنوس به صورت ملی اجرا می شود اظهار داشت: در این زمینه جمعیت هلال احمر در طرح ققنوس، قصد دارد وسایل گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان را تامین کند.
سام زاده ادامه داد: اساسنامه هلال احمر بر پایه اهداف بشر دوستانه است و علاوه بر نقش آفرینی در بحران هایی مانند سیل و زلزله، نقش مهمی در تسکین آلام مردم ایفا می کنند.
وی افزود: هموطنان خیر و گرامی برای همیاری در این طرح می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز جمعیت هلال‌احمر در شعب استان و یا از طریق اپلیکیشن گوشی موبایل به روبیکا بخش دنیای احسان یا شماره‌گیری #112780 شریک این احسان شوند.
صبح روز 27 آذرماه 97 بر اثر واژگون شدن بخاری نفتی و آتش سوزی در یکی از کلاس های دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی دخترانه اسوه حسنه شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از دستگاه ها با فعالیت بشر دوستانه وارد عمل شده و خدمات موثری برای خدمات رسانی انجام داده است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.