به گزارش ایرنا، یحیی کمالی پور روز یکشنبه با حضور در غرفه ایرنا در ششمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز شاهد فعالیت هفت بیمارستان در جنوب کرمان هستیم و 2 بیمارستان دیگر نیز در حال ساخت است.
وی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امنیت برشمرد و اظهار داشت: در زمینه امنیت در جنوب کرمان شاهد رشد 100 درصدی هستیم که این مهم از برکات مهم انقلاب است.
کمالی پور تصریح کرد: در بخش آب، برق، مخابرات، راه و فنآوری نیز شاهد رشد چشمگیری هستیم که قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.
نماینده مجلس به وجود هزاران کپر در قبل از انقلاب اسلامی در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: کپرنشینان دیروز، امروز صاحب خانه هستند که این خدمت بزرگی از انقلاب اسلامی در بخش محروم کشور است.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی هیچ دانشگاهی در جنوب کرمان وجود نداشت، اظهار داشت: امروز شاهد فعالیت 30 دانشگاه و موسسه علمی در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان هستیم که این نعمت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است.
کمالی پور گفت: با پیگیری های انجام شده، عملیات اجرایی ریل جنوب کرمان آغاز و همچنین عملیات گازرسانی به این خطه در حال اتمام است.
وی افزود: فعالیت فرودگاه جیرفت یکی از مهم ترین خدمات برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمنان درصدد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: باید قدردان خدمات نظام باشیم از این رو نادیده گرفتن این خدمات، حرکت در مسیر دشمن است.
وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف، کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته و مردم، بهترین شاهدان این ادعا هستند.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.